Organization of a banquet in Kiev - a holiday in the restaurant "Krakow"

In the hotel and restaurant complex Krakow you can organize a banquet and a buffet of classic or thematic designs. It is also suitable for celebrating:

  • anniversary and birthday;
  • wedding;
  • bachelorette and bachelorette parties;
  • children’s holidays and baptisms;
  • corporate parties;
  • New Year;
  • and just relaxing in nature with a barbecue.

The staff of “Krakow” is ready to help organize absolutely any event, regardless of its direction, style and customer requirements.

Holidays and anniversaries should always be celebrated at a high level. Good service, delicious food, entertainment program – the attributes of a full and comprehensive banquet event. All the presented aspects can be provided in the hotel and restaurant complex “Krakow”. Guests will be offered a wide range of services and a comfortable place to hold and organize a banquet or buffet.

організація свят Київ

Reasons to organize a banquet in Krakow

The peculiarity of the institution is its location. After all, it is located in a wooded area, not far from Kiev. This means that getting to the complex will not be difficult. In the capital, you can quickly get tired of the hustle and bustle. Therefore, “Krakow” will give her the opportunity to relax. Not only adults but also young guests are invited. They have everything you need: swings, trampolines, slides and other entertainment.

The undeniable advantage of the restaurant is its cuisine. Guests can enjoy delicious and appetizing European cuisine. Polish cuisine deserves special attention. It is very filling because it consists of a large number of meat dishes. They will be served quality soft and alcoholic drinks. No guest of the banquet or buffet will be hungry and disappointed!

The help of the event agency in creating the holiday is the services of the hotel and restaurant complex.

Допомога івент-агентства в створенні свята – послуги готельно-ресторанного комплексу.

The organization of a banquet event in the Kiev region depends on several factors. They are presented as follows:

  • script
  • show program;
  • decorations and ornaments;
  • technical equipment;
  • dishes and drinks

You can create a turnkey holiday in the hotel and restaurant complex. Only in this way will you be able to follow all the rules and make a banquet at the highest level.

The choice of music and dance groups and presenters, the selection of details for decoration, the provision of equipment, the organization of fireworks, fireworks and special effects – all this is ready to provide in “Krakow”. We always listen to the wishes of our customers and put them into practice!

The cost of the event depends entirely on the characteristics of the holiday, the day of the event, the number of guests. However, customers have access to all-inclusive and economy rates. On the site you can get acquainted with each in more detail and choose the best option. It does not matter what holiday our guest wants to celebrate. It is important that we organize the event as it should be. In the complex “Krakow” everything will go according to plan.

 

Заходи - «Під ключ»

Івент-агенство “КРАКІВ” пропонує такі послуги:

  • написання індивідуальних сценаріїв на будь-яку тему!
  • виступ артистів будь-якого жанру;
  • звукове, світлове і відеопроекційне обладнання;
  • спецеффекти, феєрверки, салюти;
  • професійна фото- та відео- зйомка, монтаж;
  • оформлення приміщень: повітряні кулі, квіткові композиції і т.д.;
  • оригінальні подарунки і сувеніри;
  • організація цікавої та різноманітної шоу-програми.

Це місце ідеально підходить для проведення:

  • пишного весілля;
  • відчайдушного парубочого/дівич-вечора;
  • найстильнішого корпоративу;
  • креативного зізнання в коханні;
  • незабутньої новорічної вечірки;
  • яскравого дня народження;
  • і взагалі – свята на будь-який смак!

Дитячі дні народження

Для дітей від 10-ти років:

  • “Панки в місті”
  • “Рок концерт”
  • “Хіпова вечірки,
  • “Бітлівськи вечірка”,
  • Супербенд, (майстер-клас + концерт 2 відділення по 45 хв,)
  • Ведучий
  • Грим + Зачіски
  • Звукорежисер
  • сценарій
  • Фото
  • Оформлення залу

Всього: 7000 грн.

Для дітей до 10-ти років

  • Програма – “Морська вечірка”
  • Ді-джей;
  • 2 аніматора
  • Аква-грим
  • Звукорежисер
  • Сценарій
  • Фото
  • Оформлення залу

Всього: 7000 грн.

Додаткові послуги

Кульки, брендована продукція (запрошення, футболки, бандани, диски, напульсники і т.д.); торт з тематичним зображенням, феєрверк, подарунки

НАШІ ВЕДУЧІ

Ми працюємо з найяскравішими ведучими Києва, які легко і невимушено проведуть для Вас незабутнє свято!

Юрій

Улюбленець жінок і друг усіх чоловіків! Почуття гумору та увага до публіки – його родзинка!

Володимир

Так як він спілкується з дітьми – не кожній няньці під силу! І саме він навчить дитя грати на музичних інструментах!

Лара

Ковбойша. Солоха. Ганстерша. Каскадерша!! І т.д.! Вона точно не заставить Вас нудьгувати!

Євгеній

Інтелігентний, гуморний, з великим акторським досвідом! Женя зробить свято незабутнім!

ЦІНИ НА СВЯТКОВУ ПОГРАМУ

Звісно ж, бюджет складається індивідуально під кожний захід.

Але зорієнтуватись Ви можете так:

СВЯТО «ВСЕ ВКЛЮЧЕНО»

  • Написання сценарію – від 1500 грн.;
  • Ведучий програми unlimited, тобто до ранку – від 4000 грн.;
  • Артисти різного жанру (танцювальний номер, фокусники, співаки і т.д.) – від 1500 грн.;
  • Декор приміщення – від 500 грн.;
  • Фото всього заходу з подальшою обробкою – від 1000 грн.;
  • Музичний гурт – 3 відділення по 30 хв. – від 5000 грн.

СВЯТО «ЕКОНОМ-ВАРІАНТ»

  • Написання сценарію – від 1500 грн.;
  • Ведучий 3-х годинної програми – від 2000 грн.;
  • Артисти різного жанру – від 1000 грн.;
  • Фото всього заходу з подальшою обробкою – від 1000 грн.;
  • Ді-джей – від 1500 грн.