Виїзна церемонія шлюбу в Києві від заміського комплексу "Краків"

Виїзна церемонія Київ

Виїзна церемонія одруження – давайте для початку перерахуємо її важливі складові і що ми можемо для Вас запропонувати, а нижче розберемо кожний пункт окремо. Отже, що цього треба для:

  1. Місце проведення
  2. Оформлення виїзної реєстрації, вся необхідна атрибутику та аксесуари, фотозона;
  3. Харизматичний і веселий ведучий (офіційно – церемоніймейстер);
  4. Музичний супровід і техніка (мікшерний пульт, колонки інше);
  5. Закуски і напої;
  6. Сценарій – особисто Ваш або спільно з Вами складений;
  7. І просто святкова атмосфера

Сьогодні все частіше зростає тенденція крім класичного одруження, організовувати виїзну церемонію весілля. І це не може не радувати! Так як головна перевага такої церемонії це індивідуальність і високий емоційний рівень. Організовуючи виїзну церемонію, Ви здійснюєте свою мрію. Це не прагматичний конвеєр розписки, а вимальована роками, продумана до дрібниць, а головне ексклюзивно ВАША казка. Рівень емоцій на такій церемонії зашкалює. Вам разом з Вашими гостями не доводиться стояти в черзі серед десятків молодят, що хвилюються, не потрібно слухати однакові завчені протягом багатьох років фрази реєстратора, Вас не оточують монотонні стіни державної установи – у Вас повна свобода уяви. Як захочете – так і буде. Ні, ми не те що проти класики, все одно за сьогоднішнім законодавством без неї ніяк не вдасться офіційно зареєструвати шлюб, ми просто цінуємо приємні нововведення. І нехай виїзна церемонія це просто формальність, але чому б не дати їй більше життя! А тепер давайте детальніше пройдемося по кожному пункті.

Місце для проведення реєстрації

місце для виїзної церемонії

Дуже важливо організувати виїзну церемонію недалеко від місця проведення бенкету, так як в найважливіший для Вас день, зазвичай, дуже часто щільно розписаний графік, і додаткові переїзди можуть не тільки вкрасти багато часу, але і істотно змучити. На території ресторанно-готельного комплексу “Краків” є дві відмінні мальовничі локації. Вони не вимагають отримання додаткового дозволу від адміністрації міста на проведення заходу, що є також істотним плюсом і економією часу.

Виїзна церемонія в лісі – багато зелені, свіже повітря, тиша, ніяких сторонніх звуків крім співу пташок – хіба можна бажати більшої романтики. Також, дерева служать відмінним природним укриттям від палючого денного сонця, що дозволяє організувати церемонію одруження в будь-який зручний час.

Виїзна церемонія на галявині території комплексу – може це і менш романтично, але повірте – тут є і свої плюси!

Атрибутика та оформлення виїзної реєстрації. Фотозона

  • Арка – без неї виїзна церемонія просто пародія. Вибрати можна як класичну напівкруглу арку, прикрашену улюбленими квітами, стрічками, гілочками, так і неординарної форми і оформлення.

Арка весільна

  • Стільці або лавки – служать для зручності гостей. Задоволені гості – щирі тости 🙂

Лавки для виїзної церемонії

  • Столик для розпису – жодна церемонія не може обійтися без нього – адже де ще молодята зможуть скріпити підписами свої сімейні узи.
  • Весільна доріжка – не обов’язковий, але теж приємний елемент.
  • Фотозона та декоративні дрібнички.  Весілля може бути як тематичне, так і класичне але головним критерієм є дотримання єдиного стилю в оформленні та деталях – від бутоньєрок до бенкетного залу. Наші спеціалісти допоможуть все гармонійно поєднати. Ви можете замовити креативну фото зону, яка зачарує та вистроїть чергу з бажаючих зробити круті фоточки на пам’ять.

фотозона на весілля

Ведучий виїзної церемонії весілля. Сценарій

Ведучий – це великий плюс виїзної реєстрації – Ви обираєте його самі. Ніякого офіціозу, завчених фраз, все легко і невимушено. У ролі ведучих церемонії ви можете вибрати як своїх друзів, так і професіонала своєї справи, який з радістю розділить з вами ваші емоції і дозволить вам і всім присутнє віддатись почуттям. Ви можете плакати, сміятися, жартувати, Ви можете це робити відкрито і без сорому адже це Ваш день, це Ваше свято і початок чогось потаємного і нового!

Дозвольте в цей день собі все. Церемонію можна провести по запропонованому Вами сценарію або ж ми можемо разом придумати його. Ви скажете всі ваші ідеї і побажання, а ми зі своєї сторони розставимо їх “по поличкам” і доведемо до ладу.

Музичний супровід і техніка

Ще одним незрівнянним плюсом виїзної церемонії є можливість вибору музики під яку буде відбуватися реєстрація шлюбу. Не обов’язково, щоб в важливу для вас хвилину грав класичний марш Мендельсона, це може бути будь-що інше, що чіпляє кожну нотку Вашої душі, це може бути саме ВАША пісня, з якою у Вас приємні спогади, перший спільний танець, або ще якісь асоціації. Ресторанно-готельний комплекс “Краків” в свою чергу допоможе з технічним забезпеченням для втілення задуманого.

Закуски і напої

Фуршет для виїзної церемонії

Всі ми не раз були на весілля і чудово знаємо, що поки діло дійде до весільного бенкету можна вмерти з голоду 🙂 Тому завчасно пропонуємо Вам подбати про фуршет з легеньких закусок, фруктів та освіжаючих напоїв. А щоб додати ще одну родзинку Вашому святу наш комплекс може запропонувати послуги виїзного коктейльного бару, який являє собою оригінальний ретро-фургончик наповнений ігристим Prosecco.

Виїзна церемонія потребує багато зусиль та капіталовкладень, але повірте вона того варта. Потіште свої бажання і зробіть собі подарунок на все життя!

Одразу визначити точну вартість церемонії ми не зможемо, оскільки вона залежить від матеріалів, які Ви оберете, від оформлення і флористики, від кількості гостей та від інших додаткових послуг, що Ви замовите. Ми обговоримо з Вами всі моменти і складемо кошторис, який Вас задовольнить. А щоб зорієнтуватись по ціновій політиці організації виїзної реєстрації нашого комплексу Ви можете переглянути наш прайс.

Залишились питання – надішліть, будь ласка, заявку,

і з Вами зв’яжеться наш адміністратор

Також, Ви можете зателефонувати за номером телефону: 38 (063) 033-02-10